Favorite weekend

Påsk är min absoluta favorithögtid med många lediga dagar under årets bästa högtid. Med sommaren framför oss och anledning att äta ännu mer godis är ju två fantastiska anledningar bara det. Jag har spenderat dagen med min familj ute på landet tillsammans med en av mina bästa vänner. Vi har spelat badminton, strosat längst vattnet och somnat på terassan i solen...
En vy från idag
Med träningsvärk i hela kroppen har jag under hela dagen blivit påmind om mina prestationer under veckan. Avklarat tre löppass och mer kommer det bli! Löpning är riktigt roligt just nu. C, har du inte provat att springa i kvällssolen har du missat något! Det är garanterat endorfinrus!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0