hemkommen ifrån gymmet.

helt slut i benen, hela kroppen skakar. det känns faktiskt.. rätt härligt.
men hur skall jag kunna gå imorgon?
haha. tog lite bilder med men de får jag lägga in sedan om ni är intresserade.
det var nästan inget folk alls idag, det var härligt.
luktade tom gott där inne :D

såhär såg mitt pass ut:
10 minuter power walk på bandet med 5% lutning (ca 6 i fart, har rätt korta ben)
ca 10 minuter knäböj, utfall och lite andra övningar
20 minuter lyfte jag vikter och tränade vid massa maskiner ex benpress och en
som var superjobbig där man pressade ut benen så insidan lår tränades. puh!
5 min cykel, intervallträning. de var jävligt jobbigt.
sedan 10 minuter på dedär gåbandet med två olika band.
skall ta ett kort nåndag så skall ni få se, det är svinjobbigt.

Pussokram / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0