Påskmys.

känner ett stygn av dåligt samvete för jag vart så dålig på att uppdatera, men vad gör det egentligen när ens livskamrat kommer hem efter nästan fyra månader till sjöss. den jäveln vann vår tävling vem som kan gå ner mest och ser superhälsosam och fin ut. eller så är det bara jag som är så fruktansvärt glad över att han är hemma. mihipp ^_^

Skärtorstagen spenderade jag innuti en påskkycklingdräkt (ja vad gör man inte för pengar) svettades nog bort ett å annat kilo där kan jag tro för det var riktigt riktigt varmt.

Min mage är helt uppblåst efter all grädd/majonäsbaserad mat som vi ätit utav i helgen, åt dock rätt sparsamma mängder i "påskmiddagmått" mätt! Idag blir det sallad till middag, skall slänga ihop den nu med en gång för bussen går om bara en liten stund. ha det fint.


och Glad Påsk!! /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0