samboliv.

man måste verkligen ha karaktär för att vara sambo.
det är tusen gånger mysigare att gosa i soffan än gymma.
och när ens käraste vill köpa kebabrulle på en onsdag och dricka öl
är det väldigt svårt att inte ge med sig.
därför blev det en komprimiss igår.
har inte kommit iväg så mycket jag hade velat till gymmet denna veckan.
men idag började M jobba på sitt gamla jobb igen
vilket kommer ge mig en del lediga förmiddagar.
å andra sidan har jag själv jobbat väldigt mycket denna veckan
så all min lediga tid har egentligen gått åt att återhämta mig och
samla krafter inför nästa arbetspass och laga mat ungefär.
men nästa vecka är förhållandevis lugn och då kommer jag
försöka få in två träningspass och ett simpass på badhuset!!

puss/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0