stupad.

har sträckt mitt knä. tror jag gjorde de när jag simmade i måndags. är så trött just nu att jag knappt kommer ihåg vad jag heter, vad det är för dag idag eller vad jag ätit till middag men det är okej. har iallafall fått mig en rejäl träning idag, nämligen tvättat min bil och svärföräldrarnas med. värre än en timma på gymmet, men jag var inte ensam. dom hjälpte ju till såklart, annars hade de inte gått. imorgon är det apt på mitt jobb mellan 13-15.30 och sedan jobbar jag 15.30-8.40. åt så god mat igår, pasta med tonfisk i tomat - en personlig favorit. och det bästa utav allt - det blev en portion över så kan äta den imorgon med! kan slänga upp bild och recept så fort jag får en minut över. lovar så fortsätt klicka in här ibland och se om de hänt nått, nej nu måste jag sova.

/puss C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0