Svar

C frågar.

"Min svärmor säger att enligt GI innehåller pasta som man kokat dagen innan och som har fått spendera en kall och mysig natt i kylskåpet, den innehåller inga kolhydrater dagen efteråt. är detta sant? och varför är det så isåfall? men den innehåller fortfarande kalorier eller hur är det?"

L svarar.
Det var en intressant fråga C för jag har aldrig hört talats om att det skulle vara på det vistet. Skulle förvåna mig om kolhydrater försvinner så jag tror att det är långt ifrån sant.
C frågar.
"Om man spänner rumpan när man exempelvis diskar eller typ väntar på vagnen får man fast skärt då? eller är det en myt."

L svarar.

Det kan säkert ha sin effekt men det finns så många övningar som är så mycket mer effektiva. Men tanken på att du står och spänner rumpan när du väntar på spårvagnen låter väldigt roligt i sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0