underbar kommentar.

underbara vackra ceca skrev en sån underbart svar. och det var så jävla smart så jag kände att jag måste dela med mig till er alla:

Ja, man går ofta upp när man börjar träna,
mestadels för att det binds vätska i musklerna,
men även självklart för att man bygger muskler oxå
Och som de flesta vet så väger muskler betydligt mycket mer än fett!
Stirra dej inte blind på vågen,
ska du tvunget mäta resultaten så gör det med ett måttband!!!
Men vad spelar egentligen mått/vikt för roll,
man ska ju träna för att MÅ bra, och inte jaga kilon
(Låter kanske lite knepigt att höra sådana kommentarer fån "en sån som jag",
men jag om nån vet att det är allt annat än hälsosamt att stirra sej blind på siffror,
själv har jag inte vägt mej på flera år nu,
och har inga planer på att ställa mej på en våg inom den närmsta framtiden heller!
vikten är inte så viktig som vi vill få den att verka!!!)

kram /Ceca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0