Att vända på dagen

Kom precis hem från ett hårt träningspass. Mina ben och magmuskler är en aning skakiga. När jag klev in genom dörren hemma möttes jag av min älskade valp och köket stod kvällsmaten serverad. Fruktsallad som bestod av ananas, granatäpple, blodapelsin och äpple. Knäckebröd, keso och tomat. Det var ett perfekt kvällsmål efter dagen som har bestått av mindre bra energi. Hej blåbärspaj! Hej chokladbollar! Jag är en riktig sockernarkoman. Tänkte innan träningen att jag inte skulle ha ork nog för kvällens pass eftersom det alltid är lika tufft -inte så smart att stoppa i sig saker som inte bidrar med någonting mer än ett sockerrus och tillfredsställelse för en kort stund. Men jag lyckades vända på dagen samt min ork och är glad över det. Kan jag så kan du.
Så gott.
Nu är frågan om jag skall ha ork för att läsa eller om jag skall krypa under täcket för en film...
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0