Bekännelser från en sockerberoende

Jag bekänner. Jag har idag ätit något som innehäll en liten liten klick choklad. Min svärmor hade gjort hemmagjorda skorpor och i mitten var det visst choklad. Hoppsan Kerstin! Men de var fullproppade med hasselnötter och andra bra saker. Egentligen hade jag kunnat avstå men artigt nog kunde jag inte spotta ut... den... ljuvliga...chokladen...som...smekte...min...tunga... När det egentligen inte handlar om karaktär utan om artighet så tycker jag inte att jag skall klandra mig själv så hårt. (Eller?) En sak som är säker är att jag inte alls är sugen på lösgodis och annat tjafs. En vecka har gått och jag äcklas av tanken på allt gelatin. YEAH!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0