C, here is your challenge

Nu skall det börjas flåsas, pustas och svettas. Här kommer ett löpprogram för nybörjare. Hämtat från iform.se och jag tycker upplägget är riktigt bra. C, du börjar imorgon tisdag och de andra passen kör vi tillsammans i helgen. Jag föreställer mig ungefär att det kommer bli något så här.

Dag 1 Tisdag

10 min. rask gång

5 min. löpning i lugnt tempo 
Fördelat på 30 sek. löp, 1 min. rask gång osv.

5 min. rask gång

20 minuter totalt

Dag 2 Lördag (Med mig i skogen)

20 min. rask gång

20 minuter totalt

Dag 3 Söndag (Med mig i skogen)

10 min. rask gång

5 min. löpning i lugnt tempo 
Fördelat på 30 sek. löp, 1 min. rask gång osv.

5 min. rask gång

20 minuter totalt

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0