Come with me

Till toner av Come with me, CEO, skriver jag första inlägget i denna blogg. Jag, L, är ena delen av en skrivar-duo som främst kommer att betona något som vissa älskar medan andra avskyr.
Det skapar känslor och reaktioner som prestation, ångest, lyckorus, beroende, panik, glädje och mycket annat. Det som kommer att ligga i fokus kan vi sammanfattningsvis kalla för välmående. Innehållsmässigt kommer vi till stor del beröra det som påverkar välmåendet; mat och rörelse.
Jag hör till kategorin människor som verkligen blir som uppslukad av att må bra genom de val jag själv gör. Det är verkligen fascinerande att mat och rörelse kan påverka oss i den grad det gör. Därför kommer jag att fungera lite som en inspiratör för min älskade kusin N som idag inte alls delar min uppfattning om att träning är så fantastiskt.
Come with me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0