Dagens middag.

Vart helt psysiskt utmattad hela dagen. Gått som i trans här hemma och varit tom. Hade egentligen tänkt gå både promenad och hinna städa lägenheten, men det blev inget med det. Somnade efter många om och men vid elva och sov ca 4 timmar. Sedan åt jag rostad macka med ost och ekologisk gurka på, verkligen ett jädrigt hett tips köp inte den vanliga gurkan har man smakat ekologisk så kommer man aldrig mer vilka äta det för det smakar verkligen skit i jämnförelse. ekologisk gurka smakar precis som hemmaodlad solmogen gurka direkt ifrån växthuset.. asså mums!! ekologiskt äppel/kanel te, apro soya med paulinmüsli och blåbär. När frukosten var avklarad runt fem så började jag se på black swan. sedan började jag med middagen och diskade och städade lite i köket medans den stod i ugnen. Blev blandade rotfrukter med fetaost på toppen, riktigt gott och fläskfile till det och sallad. (vill ni ha recept kan ni få det) Nu är jag skittrött, måste verkligen sova, har inte blivit så mycket av den varan på sista tiden.



Puss och godnatt / C

Imorgon kommer ni mötas av en roligare, gladare C. Hoppas jag.
men det är fan inte lätt när någon man älskar inte finns där längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0