dagens träning avklarad.

sådär, precis kommit hem ifrån gymmet. hela kroppen skakar och jag är fruktansvärt hungrig. i .vanliga fall brukar jag inte göra lunch men just idag passar det ganska bra för imorgon skall jag jobba dygn (alltså 9.00-8.00 måndag morgon) och då är det gott me lunch när man jobbat ca 6 timmar. Tänkte ge mig på ett par pannkakor som PT Carlos tipsade mig om med färska bär. mums nu kurrar magen. tänkte göra korvstoganoff till middag för det är så bra och frysa in.



Idag på gymmet körde jag mest kondition faktiskt, tycker änna det är roligast. Vet inte riktigt om det är bra eller dåligt men körde en ganska jobbig blandning av allting, först 20 min cross-trainern, sedan har dom ett löpband som är delat i två så de känns som man går i värsta trängen 10 min, sedan 10 minuter på en cykel som man änna sitter lätt bakåtlutad i, därimellan 50 situps i en situpsmaskin och avslutade med 10 minuter powerwalk på bandet. Fick jätteont i fötterna så kunde inte springa, kanske bra och ta de lungt i början som Carlos säger.

Nu mat innan jag försmäktar på denna ö, sedan skall jag läsa lite mail ifrån min karl som är till sjöss kram /


Kommentarer
Postat av: Malin Strömberg

Klokt av dig att inte köra för hårt i början, även om det låter som att du fick dig ett riktigt bra pass! Sen är det min personliga uppfattning att det kan göra gott att få upp konditionen innan man kör på för hårt med vikter och styrketräning. Men det är ju bara jag ^^ Himla REDIG är du i alla fall :)

2011-02-05 @ 17:29:09
URL: http://snyggmalinn.blogg.se/
Postat av: L

Malin! Förstod att du läste Hälsopromotion. Jag har också läst det fast med med Management också! Hälsa Jan Winroth!



2011-02-05 @ 18:56:23
Postat av: Carolina

Åh Tack Malin, hoppas du följer mina framsteg nu då. Har dig lite i huvudet faktiskt för du är med himla himla duktig och redig :)

2011-02-05 @ 19:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0