Dinner for a busy girl

Middagen ikväll blev följande;  fårost på bröd, pinjenötter och morot i ugnen. Enkelt och supergott.
Brödet är för övrigt ett ekologiskt bröd som har haft en väldigt lång jäsprocess vilket gör det gott för min mage som annars blir en ballong. Jag hittade på hälsokostaffären.
Det måste gå snabbt att laga mat för min del den kommande veckan. Har tokmycket att läsa på kvällarna efter jobbet. Jobba- träna 1 timma- äta-läsa. Så ser min vecka ut. Sova kanske vore bra också. Men på söndag har jag som mål att ha gjort klart det mesta som skall vara gjort. Att göra två tentor i helgen kanske inte kommer att fungera men en skall jag i alla fall hinna med.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0