Fat burner.

C, gällande Fat Burner... Det kan säkert ha sin "effekt" men jag tror inte alls på sådant tjafs. Eftersom jag pläderar för så naturligt som möjligt så är en sådan dryck inget alternativ. Men om det nu är fat burn man vill åt så kommer jag med ett mycket naturligt alternativ:
När du gymmar; börja med uppvärmning tills du känner att du är varm i kroppen i form av snabb promenad eller dylikt i cirka 5-10 minuter. Därefter kör du ett styrkepass för att sedan göra konditionsträning. Ofta börjar man med konditionen men jag tycker du skall kasta om; styrka först och sedan kondition. Så strunta i Fat Burner i form av dryck och kör enligt mitt upplägg istället.
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0