Feel good by L

Låt mig presentera någon som verkligen får mig att må så där ljuvligt. Om tre dagar är han ett halvår och i april är det vi som skall ut i skogen för löpturer.
Sitter här och knaprar torkade bär. Jag Berry Boostar med andra ord. Jag har resonerat med mig själv om kvällen och (tyvärr) var den den kloka delen av mig som vann. Istället för att dansa in natten beger jag mot en plats som får mig att bli lugn och harmonisk; mina föräldrars stuga på landet. Anledningen till detta är att jag skall finna studiero då jag imorgon har en inlämning som inte på långa vägar är klar. Jag har väl inte nämnt att jag både arbetar heltid och studerar heltid? Det är en kombination som får lördagar att bi si så där roliga ibland.
Ser fram emot morgondagens löprunda bland kor och skog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0