förresten,

tack för tipset L.

skall stanna på vägen idag och köpa apelsiner.
kom på igår hur gott det är. 
dessutom mår man bra av en c-vitamin-boz då och då.
speciellt när det är grått, jävligt kallt, och mörkt ute.

(tips tips tips)


OCH.
igår badade jag fotbad i mammas bubbelbad för fötterna.
obeskrivligt välbehövt och nu mår de små fossingarna bättre än någonsin.
enda minuset dock är att de gör extremt ont idag pga allt promenerande igår.
förstår verkligen inte vad felet är. och varför de verkar som de bara drabbar mej.


för första gången igår ever tackade jag nej till farmors inte av denna värld goda chokladmuffins.


precis där gör jättesuperduper ont idag.
och det gör ont på samma ställe när jag går och springer på ex ett löpband?
P, försökte förklara för mig att de har med nån muskel och göra.
men det är ju algrebra för mig. förstår ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0