första prövningen avklarad med bravur.

är hemma hos mamma o pappa för ett par dagar, skall åka hem imorgon eller på onsdag innan jobbet. har inte riktigt bestämt mig, åker jag hem imorgon hinner jag nog gymma på antigen tisdag kväll eller onsdag morgon, vilket hade vart skönt. varit lite dåligt på den fronten de senaste, men det är okej. jag tar igen det en annan gång.
iallafall L, idag dök den första prövningen i "no candy"-utmaningen. Var på mammas jobb en sväng för att hämta en nyckel och där står en skål full  ed godis, marianne, geisha, dumle.. åh, en massa goda. och jag bara; - åh gratisgodis, får man ta? men sedan kom jag på mig och stod emot. strongt av mig. börjar man är de så svårt och sluta. så de söta små underbart goda godisarna fick snällt ligga kvar orörda i skålen. duktig tjej.

sedan åkte jag hem och gjorde hemmagjord pizza till hela familjen. med sallad till. och ekologisk fetaost. iallafall några rätt. ;) Puss / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0