frukost.

lång sovmorgon idag, skönt och vara ledig. klockan ett skall jag vara hos Lenita och färga håret. kan bli riktigtiriktigt spännande, har nämligen inte bestämt mig hur jag vill ha det. men det blir säkert bra. Litar på Lenita.

Sitter iallafall med laptopen i knät nu på min vanliga plats i soffan under snug-ruggen. Äter väldigt goda äggmackor med kaviar, en stor kopp kaffe med mjölk och ett glas apro soya med en så jäkla god müsli, finns ju inte en chans att den är nyttig eftersom vi alla vet att allt som är nyttigt både är dyrt och äckligt.

Paulins heter den med smak av blåbär och vanilj, innehåller havreflingor, branflakes, veteflingor, rågflingor, kornflingor, pumpafrön, quinoa och hela 1% torkad blåbär. wow.

Hur låter det L??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0