Frukostrespons till C

"Äter väldigt goda äggmackor med kaviar, en stor kopp kaffe med mjölk och ett glas apro soya med en så jäkla god müsli, finns ju inte en chans att den är nyttig eftersom vi alla vet att allt som är nyttigt både är dyrt och äckligt.

Paulins heter den med smak av blåbär och vanilj, innehåller havreflingor, branflakes, veteflingor, rågflingor, kornflingor, pumpafrön, quinoa och hela 1% torkad blåbär. wow.

Hur låter det L??"
Jag tycker att din frukost idag var helt okej. Jag tycker att det är bra att du äter ordenligt och inte går på någon barnmatsdiet som vissa svenska "kändisar" förespråkar. Helt sinnessjukt att äta barnmat som vuxen...
Gillar att du äter alpro soyayoghurt!  Tillsätt lite mer frukt/bär i yoghurten. Beträffande muslin kan jag väl tänkta mig att den är relativt nyttig eftersom Paulin ligger bakom den. Dock är inte jag något stort fan av Paulin. Till helgen skall du få ett recept på en musli som jag brukar göra.Skippa smörgåsen en dag och känn efter om du känner dig mindre uppblåst. Ägg är helbra. Ät ät ät. Helst ekologiska.
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0