Good girl goes bad

Härliga lördagmorgon! Planerade att vara på gymmet just nu men sparar mig till i eftermiddag; möjligen blir det en löptur ute eller så gymmar jag. Jag har fått inspiration till massa nya övningar som jag i så fall skall göra. C, jag kommer att förklara dem framöver här så du också kan göra dem!
Fyller på med frukost iform av alpro soyayoghurt och müsli. Skall inte i hamna i samma mönster som igår; åt för lite och tog därför till med sötsaker. Good girl goes bad. Det är väldigt konstigt att jag så här dagen efter känner mig sockrig i hela munnen vilket inte älls är särskilt trevligt. Det positiva kring mitt intag av socker är att jag kan konstatera att det faktiskt inte alls är särskilt gott när jag inte äter det så ofta.
/L



C, tack för din förståelse i nedanstående inlägg. Det var ju trots allt inte godis... Då räknas det inte lika mycket... Eller?... Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0