jag antar utmaningen L!

okej, jag är på. inget godis, chips, choklad, sötsaker, kakor, tårtor, bakverk, fikabröd.. inget sånt på 21 dagar så ser vi hur det går. vi kan beskriva abbstinensen o.d i bloggen men inte fuska? okej. den som fuskar kommer få ett sjukt jobbigt straff och jag räknar med total ärlighet :D höhö.

vi börjar från och med nu, så alltså. om vi fortfarande vill äta godis, eller något av de andra sakerna jag nyss nämde, den 6 mars klockan 23.08 så är det okej. men inte innan det. do we have a deal?

Känner på mig att det jobbigaste kommer bli imorgon för jag har två snusklubbor i min väska som jag hade sparat, får ge bort dem till mina småsyskon istället för de är ju ändå alla hjärtans dag. skall bli jävligt kul o fira de ensam. nat. jaja, godnatt. Puss/C


Kommentarer
Postat av: Therése

Hur ska jag klara detta?

2011-02-14 @ 09:29:03
URL: http://www.nogg.se/theresija
Postat av: Carro

T, du kommer klara det. kan jag kan alla.

2011-02-14 @ 10:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0