känner mig extremt seg idag..

skall snart ta mig i kragen och gå bort till gymmet, de är bara kanske 100 meter bort ändå tar de emot.
speciellt med tanke på att de är en man där borta som är väldigt stor, vi snackar 150kg-klassen, och sprang på ett band brevid honom för några dagar sedan.. och ja.. de kändes inte så kul och inte orka alls lika mycket som han... nepp idag skulle jag helst av allt vilja krypa ner i sängen och sova för är så sablans trött. tror det är en kombination mellan lite för mycket och tänka på, lite för dålig mat, lite för mycket jobb och lite för lite sömn den senaste veckan. Vet ju att jag kommer känna mig bättre efter gymmet och att de är bra för mig och allt dedär.. har iallafall pappas fina ipod nano som jag lånat med mig, fick tom en liten grej att ha den i som man sätter på armen. fiint <3 jaja, får sätta på mig nått anständigt och släpa mig dit bort.. hörs om en stund, då skall jag försöka mig på o göra en fin header.  kram / C

föresten L, hur kunde du veta att de är sånna kläder jag har på mig när jag tränar? höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0