min eftermiddag.

puh, vad jag är trött. Ett glas vitt framför melodifestivalen får avsluta min kväll innan jag skall krypa ner i sängen. Är helt mör i kroppen, trots att jag stretchade så bra jag kunde förut så kommer jag säkerligen inte kunna gå imorgon. Men är rätt glad ändå för jag har mina nya skor som jag kan ha på mig. Köpte ett par curlingkängor för ca en månad sedan på scorett outlet i kungsbacka men de sprack i sömmen, så fick gå och byta dem och då var den sorten slut så fick köpt mig ett par andra som kostade 500 kr mindre! hur bra?

skulle iallafall göra pannkakslunch efter träningen förut, gjorde en liten mix mellan L's och PT Carlos recept. nämligen:

2 dl dinkelmjöl
1 dl havregryn
5 dl mjölk
4 stora ägg
lite smör
lite kanel

tror säkert dom blev jättegoda, men när jag var klar med dem så var klockan typ 5 och då var det lite för sent för lunch så då sket jag i det och började med middagen istället, kovstrofanoff, gott, billigt och snabbt.
såhär gjorde jag den:

2 röda lökar
1 gul lök
1 stor vitlöksklyfta
2.5 dl matlagningsgrädde
2 dl krossade tomater
ca 1/2 falukorv
lite tomatpure
salt
peppar
chilipulver

servera med grönsaker och fullkornsris.
MUMS!!


pannkaksmeten såg allt annat än aptitlig ut..

men det blev rätt bra efter ett par försök...

korvstoganoffen.

och det bästa utav allt är att det blev en massa matlådor. :) glad tjej.

Kram / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0