När man egentligen inte känner för det

Ibland, eller snarare mycket sällan, så känner jag verkligen INTE för att träna. Idag är en sådan dag. Men av erfarenhet vet jag att när jag väl är inne på gymmet så är det som om ett mirakel sker. Jag ger ännu mer och blir helt plötsligt full av energi. Men just nu, 20 minuter innan jag skall bege mig dit, känns det så långt borta. Jag motiverar mig genom att tänka på känslan efteråt. Så tänker jag när jag egentligen inte känner för det.
Min dag har varit hektiskt. Jag dagdrömmer om en strand där jag sitter och gör absolut ingenting. Ikväll skall jag träffa några av mina allra närmaste vänner. Det blir födelsedagsfirande på min favoritrestaurang. Jag har bedrövligt mycket att göra i skolan men skall jag inte tänka på alla "jag borde", "jag måste" bla bla bla.
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0