"Ni ser så lyckliga ut..."

C, jag önskar jag kunde ge dig en massa kramar i all sorg. Lagat dig en god middag och hållt din hand. Men jag tycker att du är stark ändå. Fem plus för din middag.
Jag skäms nästan för att skriva det men jag är i ett luckorus. Efter jobbet idag begav jag mig för Stenåldersträning. Med springvänliga varma kläder och pannlampa sprang vi i grupp ut mot skogen. Gjorde alla dess härliga och mindre härliga övningar, hoppade över bäckar, kutade upp för branter, klättrade på stockar och kröp under buskar. Det var så otroligt roligt att jag inte tänkta på hur jobbigt det var. Mitt knä har ju kraschat men skall göra övningar för att få bort mitt så kallade löparknä. När vi kom fram till gymmets entré efter en timma och tio minuter på språng möttes vi av en dam som stod utanför gymmet. "Vad har ni gjort? Ni ser så lyckliga ut allihopa". Det måste vara det bästa att höra efter ett hårt pass. Nästa vecka kör jag igen!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0