Nu är jag där jag allra helst vill vara

Klockan ringde kvart i sex imorse eftersom jag hade bestämt att gå en morgonpromenad med min kära vän M. Dock stod hon inte på avtalad plats vid avtalad tid-  visade sig att M för första gången någonsin hade försovit sig. Hur som helst gick jag en runda och det var väldigt skönt trots kylan. Började jobba vid åtta och satt kvar på jobbet till kvart i sju då de sista timmarna bestod av studier. Vid sju var jag ombytt och klar för att Bodycombat-pass och en timma senare när jag äntligen var hemma stod det en färdig jordgubbssmoothie på bordet. Men nu är jag där jag allra helst vill vara. I min säng med planer på att se en film med min kärlek. En intensiv dag går mot sitt slut och jag har inte ens hunnit tänka på godis.
På tal om film så har The Black Swan premiär på min 25-årsdag den 4 mars.
Jag älskar den redan trots att jag bara sett trailern. Jag kommer nog vara ännu mer övertygad om att jag skall börja dansa efter ha sett hela filmen. Möjligen höstens projekt.
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0