Okej, och mitt liv utan socker.

Än så länge går det sådär kan jag bekänna..

Tänker på sötsaker hela tiden. Ser folk som äter choklad, dricker läsk och glass och jag blir helt crazy av vill ha begär.Idag var det ruskigt nära att jag slet en snickers hur handen på en man som gick förbi mig. Har dock stått emot, än så länge. Det är lite som när jag bestämt mig för att inte äta godis/glass/dricka cola så blir jag ÄNNU mer sugen än vad jag är i vanliga fall. Superkonstigt. Kallas ingen karaktär, har jag för mig. Nu skall jag krypa ner i sängen under mitt underbara duntäcke med en kopp ekologiskt chai-te och se en film tills jag somnar.

var på gymmet imorse föresten, körde armar/rygg/mage och kondition, ca 60min. men har fortfarande sjukt ont i vaderna/ovansidan foten men ingenting kan stoppa mig. Puss / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0