so wierd, so very VERY wierd.

förstår inte riktigt varför mina fötter, ben, vader, ovansida fot vad fan det nu är skall göra så sjukligt jävla ont varje gång jag springer på ett löpband. hur skall jag få upp konditionen om jag inte kan springa? för springa ute bland folk känner jag mig inte riktigt mogen för, kanske till våren. men än så länge blir det inget med det. nu kan jag knappt gå utan haltar fram likt en liten kryppt quasimodo-typ. jaja, nog med det. nu skall jag hoppa in i duschen en snabbis sedan hem till svärmor och svärfar. brukar ni hänga med er partners föräldrar utan er partner? tycker inte det är jättekonstigt, bara jättetrevligt. speciellt nu när min karl är ute på de sju stora blå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0