some wonderful plans for the weeks

Hallihallå,

L, du ville veta mina träningplaner inför veckan och det är som följade.

Imorgon är det tisdag - då blir det promenad om vädret tillåter och sedan pass / eller / gym - ben på kvällen.
torsdag - 30 min core 30 min zumba eller 1 timma box.
lördag- gym, kondition, mage. skall testa lite fria vikter och även pilatesbollen tänkte jag. det är svinsvårt för jag har ingen som helst balans (verkligen noll) har du några bra tips där? så skall jag till min killes syrra V's stall med och mocka och fodra hästarna och sådär, kanske blir det en liten promenad med pållarna med. Får se vad min kära vän A, som skall med, har planerat där.

det är planerna än så länge. får se hur det blir av det.
hur låter detta kära kära kusin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0