syndafallet.

det är konstig hur någonting kan vara så sjukt gott men samtidigt vara så dåligt för kroppen. har alltid himlat med ögonen när folk säger att man inte skall äta pizza, kebabrulle eller kebabtallrik. men nu har jag känt av det med egna.. ögon, kan man inte skriva, men med egen mage. åt en så jävla go kebabrulle igår kväll med in kära lillasyster när hon kom på besök. imorse var jag helt fucked up i magen och uppblåst, inte jätteskön känsla kan jag säga. lär dröja innan jag äter kebabrulle igen.. men åh det är ju så gott. finns det inget lite nyttigare altenativ?



så såg vi på fish tank, så grym film, fick sitta och översätta hela filmen till min syster som inte förstod den engelska dialekten. älskar när hon kissar på golvet, det gör ju hela filmen. absolut ett filmtips. Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0