Veckans ambisiösa planer.

känner att de föregående inläggen var lite off topic, men nu förstår ni vad jag varit de senaste 1 1/2 dygnet. såhär ser iallafall mina planer ut inför veckan.

tisdag - träna styrka på gymmet. axlar, armar och mage. ca 1 h. (om jag orkar och inte bestämmer mig för att jag är trött och vill sova till två istället) sedan jobba.

onsdag- apt 12-14 sedan skall jag hem till svärmor och på kvällen ska vi till min killes syrras stall och hälsa på hennes och hennes killes två hästar Omega och Tösen.  

torsdag - färga håret hos Lenita (hur vet jag inte ännu riktigt) och sedan pass på kvällen med Virre, har inte bestämt mig om de blir core+zumba eller om de skall bli box. får se vad vi är sugna på.
 
fredag- jobb 11-19, vila

lördag - söndag - ja, L, där får du helt bestämma ;) Iam all yours.

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0