Zumba

Hemkommen från arbete och en sväng på gymmet. Jag har aldrig tidigare tränat Zumba och eftersom det har varit sådan hysteri kring det så kände jag att det var dags att prova.
"Zumba är en dansbaserad träningsmetod som fokuserar sig på de latinska dansstegen, som exempel salsa och samba. Tillsammans med aerobicsteg bildar de en kombination som blir en dansworkout till latinsk musik".

Instruktören var inspirerande men jag lyckades inte komma upp till det flås som jag önskade. För mig blev det ett trevligt sätt att röra mig på men inte någon vidare träning. Jag kommer absolut att Zumba loss någon mer gång eftersom jag verkligen gillar att dansa.
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0