träningskoma.

hamnat i någon form av träningskoma.
inte vart på gymmet alls de sista.
hade sett fram emot att få killen som träningspartner.
men med han som sjöman som är borta hela tiden
tyckte inte han att de var värt de.
men idag skall vi allafall ut och gå en powerwalk.
och njuta av det fina vädret och varrandra,
för han åker kanske iväg imorgon igen i 30 dagar.
superbra tillfälle att ta tag i träningen på allvar igen.
kommer bli fint.
bra att ha nått roligt och se fram emot.

tränar ni nått?
vad gör ni om ni hamnar i träningskoma?

/C

Kommentarer
Postat av: Theresija

träningskoma och matpanik lät inte sköj!? Jag ska äta ostkaka idag.. Lördag juh! Och så ska jag gå på mitt promenadband eventuellt.. Om jag klarnar upp i skallen och inte måste iväg på jobb..

2011-06-11 @ 08:50:40
URL: http://www.nogg.se/theresija
Postat av: Theresija

träningskoma och matpanik lät inte sköj!? Jag ska äta ostkaka idag.. Lördag juh! Och så ska jag gå på mitt promenadband eventuellt.. Om jag klarnar upp i skallen och inte måste iväg på jobb..

2011-06-11 @ 08:50:54
URL: http://www.nogg.se/theresija

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0