bakfylla.

utgång igår kväll. L gick hem rätt tidigt, förnuftigt. nu sitter jag här med ömmande hals och huvudet på axeln. ungefär. så idag blir det lungt, gärna mer nerdragna persienner framför tvn men har hört frisk luft är bra. kanske blir det en promenad i de bohulänska skogarna.

hade en supermysig dag igår med kusinen. strålande promenad längs havet, våffelfika hos farmor och farfar, träningspass på tippen (kan man väll kalla det, L sprang ju dit iallafall) och bara njutit av varandras sällskap. hon är förträffligt härlig min kusin. Idag åker L hem, och jag imorgon, tillbaka till vardagen. OCH imorgon skall jag påbörja min detox-kur. ser fram emot det efter en helg fylld av gifter.


härlig bild från igår när jag och L var på promenad med våra hundar. <3

Puss/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0