Ett baconpaket senare

Jag har precis studsat hem av lycka efter kvällens stenålderspass! HUR GOTT SOM HELST. Förutom att min knä vek sig men tur att det fanns starka människor med. Jag har precis ätit ett paket ekologiska bacon och knäckebröd.  Det är så lustigt att min kropp ibland skriker efter kött; den verkligen skriker "JAG VILL HA KÖTT"! Då lyssnar jag på kroppen och äter gott trots att jag föredrar vegetariskt.
Nu väntar en skål med röda vindruvor. (Ett mycket bättre alternativ i jämförelse med gröna som har mycket mer fruktsocker i sig och större påverkan på blodsockret).
Imorgon bitti blir det morgonpromenad och bodybalance med fina vänner. Ypperligt
Jag är så nöjd med dagen och energiintaget. Bra energi i kroppen bidrar med att magen mår bra. Och som jag brukar säga; mår magen bra så mår människan bra.
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0