ett litet kvällsmål.

Kunde inte låta bli. även om mamma lagade en god linssoppa förut som vi åt med massor av surdegsbröd (som seriöst kommer bli min nya drog) fast den var kanske det starkaste jag ätit i hela mitt liv. men någonstans har jag hört att stark mat är bra för matsmältningen. så var jag nästan lite tvungen, eller ja kanske inte, men var lite sugen och eftersom godis är bannlyst i detta hem numera så blev det ett glas paulins blåbär och acai - superjuice och en tallrik med hallon, soyayoghurt och lite müsli. känner mig jäkla duktig även om jag inte tränat idag.


mammas goda linsgryta, som var jävligt stark . surdegsbröd, så jävla gott, har ni inte provat.. do!!! det samma gäller dedär surdegsknäcket - kommer aldrig äta wasa igen . nya favoritjuicen - dyr dock - men ibland behöver man lite vardagslyx - min mumsiga kvällsmat som jag precis ätit opp.

nu skall jag skriva lite mail till min sjöman, se klart BB
krypa ner i sängen och stensomna och inte vakna på minst 12 timmar.

Föresten L och alla kära läsare, vad tycker ni om surdegsbröd?
och visst är det lite bättre än vanligt bröd?

PUSS / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0