heldag i det gula varuhuset.

nu äntligen, klockan 01.40, är jag redo att krypa ner i sängen och sova.
tur att jag har sovmorgon imorgon. dock har jag en liten nattgäst som ville följa med hem. en underbar liten kvinna. fick handlat en massa fina saker så det känns riktigt bra i hjärtat. om ni är lite intresserade så kan jag visa annars slipper ni eftersom detta inte är en modeblogg. dock skall jag ta med damen ut på en lång promenad i solskenet (som de förhoppningsvis är imorgon), det kommer hon gilla.

pussokram, sov gott.


jag och min nattgäst för en tid sedan. <3

dagens låt, älskar sista stycket:
http://open.spotify.com/track/0yxhME7Qi1vBW2ILdRmqx8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0