helt slut på energi.

var på badhuset i tre timmar idag. det var jättekul tycker jag.
älskar känslan av tyngdlöshet i vattnet.
men behöver verkligen en ny bikini. en fin en. som inte är för stor eller för liten.

Jag och fina T simmade i 50metersbasängen på valhalla i ca en timma med rätt god fart hela tiden. Vi försökte räkna ut hur långt vi hade simmat efteråt.. kom fram till med lite hjälp, för matte är ju inte min grej alls. men 50 meter tog ungefär 1.5 minut och vi simmade i 55 minuter. blir det 1800m då? eller är jag ute och cyklar? sedan stretchade vi, badade bubbelbad, simmade i isvatten lite och bastade.

Sedan tog vi benen vi fått och gick ner till stan, vad kan de vara? 1-2 km?
där åt vi räksallad på paprika, rätt god men gav mig noll energi. damn isbergsallad, i hate u.
tror dom gör den så innehållslösa för att man skall känna sig lite sugen på en bulle efterråt. eller en chailatte. ååh. chailatte. Nej, jag gör en 10 000gånger godare sallad själv hemma.
 
iallafall. sedan åkte jag hem, drack lite jordgubbsjuice och parkerade mig sedan i soffan där jag kommer sitta kvällen ut bara för att jag kan.

puss C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0