I'm back

Frånvaron är över. Tentaperioden är över. Inlämningarna är över. I alla fall för en stund. Mitt liv som närmare 0 år än 50 år är imorgon över. Helt plötsligt fyller jag 25. Inte för att ålder i sig har någon betydelse men det faktum att tiden går så snabbt är skrämmande. Jag diskuterade detta med en vän. Hon hade läst att vi upplever att tiden går så snabbt eftersom vi alltid har något att göra... I länder där man inte "stressar" och lever som vi, upplever folket ett tiden går långsammare. Jag tror faktiskt att det ligger mycket i det. För hur ofta stannar vi upp för att andas och bara vara? Vi får passa oss så vi inte lever farligt. Säger jag som gör på tok för mycket under en period just nu.. Men snart så skall jag stanna upp och bara vara. Till sommaren.


/L

Kommentarer
Postat av: Mortenmargrethe

I really enjoyed my visit. A great site

2011-06-14 @ 10:50:39
URL: http://mortenmargrethe.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0