Inte bara skakiga knän...

Jag har inte bara skakiga knän... Hela jag är skakig. Helt utmattad på ett gott sätt. Träningsvärken i rumpan har förföljt mig sedan jag började röra mig idag. Stenåldersträningen idag var så inspirerande men krävande. I slutet av passet när jag kände att krafterna började tryta skulle vi i par bära  stockar nedför tre branter och även springa vissa partier. Så fantastiskt jobbigt! Mitt knä klarade nästan hela passet problemfritt... Men bättre skall det bli.
Det dröjer inte många minuter innan jag somnar. Om jag kan resa mig upp ur sängen imorgon blir jag glad.
C, jämför inte med någon annan! Låt bara andra inspirera och motivera dig. Det sade en av våra instruktörer under vårt pass idag och jag tycker att det var klokt.
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0