kan inte tro det är sant..

kan ni förstå det? fattar inte riktigt vad som hände. hade tänkt låna mammas cykel nu idag och cykla upp till en sjö i närheten och njuta av våren. men det går inte nu för nu är backen fylld av snö igen. känner mig nerslagen.
oinspererad. dagen har faktiskt spenderats precis som jag förutsåg, känner mig trött men rastlös. ingen härlig känsla på en annanrs spendeed weekend.

utanför fönstret precis just nu:


håller mig inomhus tills det försvinner. är så trött på kyla, vinter och slask nu.
vill ha bara ben, rosevin och simma i havet. ölpicknikar i parken med håkan hellström ur högtalarna. solmogna jordgubbar direkt ifrån landet,långa eftermiddagar vid havet, vågor som slår in mot land.
vill inte ni med det?? eller är det bara jag?

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0