Kramig Middag.

Innan min syster skulle ta tåget hem till den lilla staden vid havet igen så gjorde vi en magiskt god cecarsallad tillsammans, cecarsallad, qornbitar/kycklingbitar, sockerärtor, majs, rostade pinjenötter, lite feta och olivblandning (på min del, frida ville ha kethup.. uuh) fruktansvärt gott för själ och mage efter en tripp i affärena. Hittade ett par jeans som jag blev lite sugen på, men jag passar inte jättebra i jeans för jag har rätt korta ben så skall nog leta vidare.. Men det är så jävla mysigt med systerhelgar, det kan vara en av de bästa sakerna jag vet.



Nu snart kommer min fina vän S hit och skall dricka kaffe och mysa med mig.
Har sett fram emot det! Puss/C


Kommentarer
Postat av: frida magnusson

det va jättegott! får göra om den nästa gång hehe puss!

2011-03-15 @ 19:32:15
URL: http://fridavamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0