min tjugoförsta födelsedag.

idag fyller jag 21. detta har firats med familjen med massor av god mat och farmors berömda tårta. den är to die for. blev en stor bit. så nu är jag mätt och belåten. fick massor av fina presenter med så nu är jag glad tjej.
dagen startade tidigt med sol i ansiktet och en underbar väckning bestående av skönsång från min kära kusin L. klockan halv åtta, så gick upp trots att jag är ledig. sedan blev det en lång kall promenad med den lilla hunden innan en tur till det lokala shoppingcentrat med systa mi. klockan 6 kom farmor och farfar och vi åt potatisgratäng och kyckling med pesto och parmesan. det är fint med födelsedagar tycker jag.





imorgon kommer jag nog inte uppdatera alls, för jag skall på begravning så.. kommer nog inte vara så glad. hoppas ni förstår. puss/C

skall visa en skitbra present med som jag fick, gör det på lördag ;)
kom tillbax då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0