Shape up

Ser Shape Up- en träningsfilm av Blossom Tainton som man kan träna efter hemma. Filmen kom med en tidning för ett tag sedan och jag har helt glömt av den. Jag vet inte om det är fånigt eller roligt. Eller både delarna. Jag är så satans förkyld att jag får se andra träna istället för att göra det själv. Men måste ju testa att göra programmet någon gång med en instruktör i tvrutan. Det som är roligt är att hon använder sig av en pilatesboll i programmet och det gör jag allt för sällan. Damma av min boll jag har här hemma, ta på träningsskorna och ställa sig framför tv:n skall jag minsann göra när förkylningen är över...
Nu skall jag sjunka ner i böckerna igen och samtidigt ladda över en ljudbok till min iphone. Munken som sålde sin Ferrari av Robin Sharma. "En berättelse om att uppfylla sina drömmar och förverkliga sig själv". Blir perfekt att lyssna på under mina framtida löpturer.
/L

Kommentarer
Postat av: linn

ÄLSKADE Robin Sharma!

2012-03-09 @ 18:09:40
URL: http://drivkraften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0