skakiga knän.

åh gud. det har gått en timma och 24 minuter sedan avslutat pass och mina knän skakar fortfarande av utmattning. Men vad kul det var, ett par gånger till och jag kanske kan hålla samma tempo som alla andra där. tråkigt och vara sämst ju, men jag tävlar verkligen inte mot några andra utan endast mot mig själv. men man kollar ju lite ändå - detta kanske låter elakt - men det kändes som en liten seger när en man lämnade salen under passet.. haha :D jag stannade iallafall kvar och kämpade mig igenom det! det var alltså 30 minuter booty följt av 30 minuter core. Bootyn var mest utfall och knäböj i olika former, små, stora med vikten på hälarna. svinjobbigt, har nog inte använt mig av dom musklerna, ja säg ever!! Coren därimot hade jag kört förut, fanns en övning som hette båten som var jättekul men jag är fruktansvärt dålig på "plankan".. urch, det skall jag träna lite själv så jag inte suger apballe nästa pass!



nu skall jag skynda mig till jobbet, imorgon bär färden mot min hemstad. locking forward to. krama lite på mamma, pappa, syster och bror. moster och favkusinen och farmor och farfar kommer med <3 ååh. <3 PUSS! /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0