solsken till dig.

var hos tandläkaren idag. det hade blivit nått fel så det tog bara 1 minut ungefär.
haha, så kan det gå. men eftersom jag blev klar så tidigt så bestämde jag mig för att promenera hem. och jag är så glad över att jag gjorde det. underbart väder och solskenet spred sig som energi i min kropp och promenaden gav mig en chans och filtrera lite grubbelrier som tagit över det senaste. nu är jag nästan en ny människa, tror att det sista som behövs är några längder på badhuset så det blir det imorgon med min nya fina vän T!



vackraste platsen i göteborg antagligen. mitt hjärta gör små lyckohopp varje gång jag går här. hade ju inte klagat om jag kunde få en lägenhet här.

Puss/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0