STILL GOT IT!

Oj oj oj vad jag är bra, såg att dom hade "sommaren med göran" på maxi idag när jag stannade där på vägen hem, om man hade icakort så kostade den 29:- hade man inte det kostade den 129:-. men jag slängde lite med ögonfransarna för kille i kassan och fick den för 29:- utan ica-kort. haha. det gjorde min dag.

stått i Varberg hela dagen innuti en affär och demat frukostflingor igen. Blev lite småförälskad i Varberg, skall deffinitivt åka dit igen i sommar. Men just nu är jag fruktansvär fruktansvärt trött. Blev tom en donken på vägen hem för att köpa en kaffe trots att jag lovat mig själv att aldrig mer sätta min fot på mcdonals. men den fastnade i halsen av dåligt samvete så drack bara tillräckligt för att hålla mig vaken hela vägen hem. Stannade på vägen på maxi som sagt och köpte sallad, gurka, soltorkade tomater och pinjenötter och filmen som jag berättade om där uppe. sedan åkte jag hem och gjorde antagligen det godaste jag någonsin ätit, iallafall idag, eftersom det blivit lite sisådär med kvalliten på maten idag tyvärr. tråkigt för dålig mat ger verkligen bara tomma kalorier och noll energi man märker verkligen skillnad. Här är min dag i bilder. roligare än så blir det inte, nu BB.


+ hallomi, men det blev fan inte vackert så det blev det ingen bild på. men fan vad gott. lyckan äro gjord.

Pussokram / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0