Träningplan inför v11.

Ja, idag är det alltså söndag och det innebär träningplanering inför veckan.
denna vecka kommer jag åka upp till min födelsestad på onsdag och stanna tills lördag eftersom jag fyller 21 på Torsdag och skall på begravning på Fredag.
vet inte hur, om, när, jag kommer hinna träna alls. känns lite deppigt. :(

Imorgon skall jag och min kära svärmor ta en rask promenad i skogen iallafall.
Tisdag blir det gym på morgonen.
Torsdag skall jag försöka träna lite i mammas o pappas källare med de redskap som finns, en rodmaskin, pilatesboll, ett såntdär gummiband med handtag och en kettlebell.

sedan, så får vi se hur det blir.
thats all for now. puss/C

hur ser din träningsplan för veckan ut L?

Kommentarer
Postat av: Malin

Skulle du få lust på torsdag kan du alltid komma och dansa med mig, 19.00. Puss du! <3

2011-03-14 @ 07:07:31
URL: http://snyggmalinn.blogg.se/
Postat av: ANGELCHANELLE

sv; Haha ja, jag tror jag ska fortsätta följa er blogg ;)

2011-03-14 @ 20:41:46
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0