fina vårdagar i april


luncher på mysiga uteserveringar.

helt lycklig av alla små blommor .. överallt.

många eftermiddar spenderas på verrandan med en god bok på jobbet.

Påskafton spenderade vi hos svärmor och svärfar. alkohol och massa god mat.

tog en promenad med det finaste av sällskap.


plockade dem finaste blommorna i trädgården som fick stå i ett glas på
bordet på jobbet. det gjorde mig glad. och förhoppningsvis fler med mig.

lärde mig måla blommor så nu gör jag det hela tiden. där det behövs.

fint sällskap.

åkte till ullared och fick med mig den finaste klockan hem.

det finaste med att ha sambo är när frukosten är klar när man vaknar.
och man får en puss och han säger att man är det vackraste som finns.

nytt naglack har jag med. man blir glad varje gång man ser sina naglar.
så skall det vara tycker jag.

det var april, och lite maj, och lite annat. fint som snus.
vad har ni haft för er? /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0